Privacy Policy

株式会社STUMP(以下、「当社」といいます)は、個人情報の安全保護と適切な管理が企業活動の基本であるとともに重要な社会的責務であると考え、個人情報の保護がこれらの責務を一貫して果たせるよう、以下のとおりプライバシーポリシー(以下、「本ポリシー」といいます)を定めます。

1. 基本方針
当社は、個人情報の保護に関する法令、社会秩序を尊重・遵守し、個人情報の適切な取り扱いと保護に努めます。

2.個人情報の取得、利用、提供
当社は、適正な手段により個人情報を取得するものとし、その利用目的を公表、通知、明示等するとともに、その利用目的の範囲を超えて個人情報を取り扱いません。 また、当社は、必要に応じて、法定手続きに従い、個人データ(個人情報の保護に関する法律に定める個人データをいいます。以下同じ)を第三者に提供等します。

3. 個人情報の利用目的
当社は、取得した氏名、住所、生年月日、勤務先住所、電話番号、メールアドレス等の個人情報を、以下の目的で利用します。
(1)不動産の売買、仲介、賃貸、管理等の取引に係る契約の履行、情報・サービスの提供。
(2)マンション等の受託管理事業、インテリア関連事業、ホテル事業、ロケーションサービス事業、旅行事業、旅館事業、民泊経営等、当社グループに属する会社が行う業務に係る契約、情報、サービスの履行。
(3)上記1、2の情報サービス提供のための郵送、電話、電子メール、訪問等による営業活動、アフターサービス、マーケティング(アンケート依頼等)活動、顧客動向分析や商品開発等の調査分析。
(4)その他当社及び当社グループに属する会社の事業に付帯・関連する事項。
(5)個人情報の第三者提供は、本人の同意がある場合に限り行います。本人からのお申し出があった場合は、情報・サービスの提供を中止いたします。 (Cookie情報の取得について) お客さまが当社WEBサイトや当社からのメールをご覧になった場合、当社または業務委託先を通じて当社が利用するパソコン等の端末のCookie情報を取得し、これを当社WEBサイト利用時の利便性向上、当社WEBサイトの利用状況に関する統計分析、広告掲載等に利用することがあります。Cookieについては下記当社WEBサイトをご参照ください。

4. 個人データの第三者への提供
当社は、法令の定めに基づき個人データを提供する場合のほか、個人情報を提供した者(以下「個人情報提供者」といいます)の氏名、住所、勤務先等の個人データを、利用目的の達成に必要な範囲内において、書面、郵便、電話、ファクシミリ、電子メール等の手段により、第三者(業務委託、事業の承継、共同利用の当事者以外の者をいいます。)に提供することがあります。なお、個人情報提供者からのお申し出があった場合は、提供を停止いたします。ただし、当社が取得した個人情報について、個人情報提供者から個別に同意を得た場合はこの限りではありません。【個人情報が提供される第三者の例】※以下に挙げているのはあくまでも一例です。なお、第三者は以下に挙げるものに限定されるものではありません。

(1)契約や取引の相手方となる、または相手方となる可能性のある個人・法人。
(2)不動産管理業務等を行う管理事業体等。
(3)専門的なアドバイスやサービスを提供する弁護士(外国法弁護士を含む)、公認会計士、税理士、不動産鑑定士、社会保険労務士等。
(4)信用情報機関、不動産調査機関等。
(5)国、地方公共団体、または国や地方公共団体から業務を委託された民間団体。
(6)不動産等の所有者等。
(7)当社のグループ会社等の取引先。

5. 個人データの安全管理措置
当社は、保有する個人データを適切かつ慎重に管理し、個人データへの不正アクセス、個人データの紛失、改ざん、漏えい、漏洩などを防止するために、必要かつ適切な措置を講じます。

6. 個人データの取扱いの委託
当社は、保有する個人データの取扱いを外部に委託する場合があります。この場合、当社は、個人情報の保護に十分配慮している者を選定し、当該委託先に対する必要かつ適切な監督を行います。

7. 個人情報に関するお問い合わせ
当社の保有個人データの開示請求、本方針および当社の個人情報の取扱いに関するご意見・お問い合わせは、下記までお寄せください。

8. 保有個人データの開示・訂正等の手続き
当社は、保有個人データ(個人情報の保護に関する法律に規定する保有個人データをいいます。以下同じ)に関して、本人からの開示、利用目的の通知、開示、訂正、利用停止等の求めまたは請求(以下、総称して「開示請求」といいます)があった場合には、当社が別途定める手続きに従い、速やかに必要な対応を行います。

株式会社STUMP(個人情報開示・苦情・相談窓口)
TEL:03-5962-7930(代表) / E-mail:space_info@st​​ump.ltd
107-0062 東京都港区南青山6-5-45
《受付時間》9:30~17:30

9. 方針の改定
本方針は、法令の要請や個人情報保護の更なる向上のため、適宜見直し、改定していきます。

STUMP Co., Ltd. (hereinafter, referred to as “the Company”) believes that the secure protection and the appropriate management of personal information are fundamental elements of its business activities and important social responsibilities. Therefore, the Company has consequently established its Privacy Policy (hereinafter referred to as “the Policy”), set out below, to enable such protection of personal information to consistently fulfill these responsibilities.

1. Basic policy
The company respect and comply with laws and regulations regarding the protection of personal information and the social order, and strive to handle and protect personal information properly.

2. Acquisition, Use, and Provision of Personal Information
The Company shall acquire personal information by appropriate means shall make an official announcement of, give notice of, specify, and so forth the purposes of use of personal information, and shall not handle any personal information beyond the scope of the purposes of use thereof. Furthermore, the Company shall, when necessary, provide, and so forth personal data (which means the personal data provided for in the Act on the Protection of Personal Information; the same shall apply hereinafter) to any third party in accordance with the statutory procedures.

3. Purposes of Use of Personal Information
The Company shall use the personal information that the Company acquires, such as name, home address, date of birth, business address, phone number, and e-mail address, for the following purposes:
(1) Execution of contracts concerning transactions such as real estate sales, brokerage, leasing, management, etc., provision of information and services.
(2) Fulfillment of contracts, information, and services related to operations conducted by companies that belong to the Group, including contract management business such as condominiums, interior related business, hotel business, location service business, travel business, inn business, and private night management.
(3) Sales activities by mail, telephone, e-mail, or visit for the provision of the above 1,2 information services, after-sales service, and marketing (questionnaire request, etc) activities. Survey analysis such as customer trend analysis or product development.
(4) Other matters incidental to / related to the business of the Company and companies belonging to the Group.
(5) Third-party provision of personal information to be conducted only when the person’s consent is obtained. The provision of information and services will be canceled if there is an offer from the person. (About the acquisition of Cookie information) If you look at our website or e-mail from our company, we will acquire Cookie information of terminals such as personal computers used by our company through our own company or business consignee, and this will be our company WEB We may use for convenience improvement at the time of site use, statistical analysis about the use situation of our WEB site, advertisement publication. Please refer to our website below for cookies.

4. Provision of Personal Data to Third Parties
Apart from the case of providing personal data pursuant to the statutory provisions, personal data such as name, home address, business address, and so forth of a person who has provided us with his/her personal information (hereinafter, referred to as “personal information origin”) may be provided by the Company to third parties (which means any person and company other than those who are involved in outsourcing, the succession of business or joint use), to the extent necessary to achieve the purposes of use as well as by means of written documents, postal matter, telephone, facsimile, e-mail, and so forth. For the sake of clarity, the provision of personal information shall be discontinued at the request of the personal information origin. However, this shall not apply to any personal information that the Company has collected with the individual consent of the personal information origin to the provision of that personal information to third parties. [Examples of Third Party to Which Personal Information May Be Provided] *Those listed below are no more than examples. Note that the third parties shall not be limited to those listed below.

⑴ Persons and companies who become, or are likely to become, the other party to contracts or transactions.
⑵ Managerial business entities and so forth that are engaged in real estate managerial duties and so forth.
⑶ Attorneys (including lawyers for foreign laws), certified public accountants, tax accountants, real estate appraisers, and certified social insurance labor consultants, and so forth offering professional advice and services.
⑷ Credit information organizations, real estate research institutions, and so forth.
⑸ The national government, the local public agency, or a private sector entity to whom the national government or the local public agency has entrusted its duties.
⑹ The owners of real estate items and so forth.
⑺ business partners including, without limitation, the Company’s group entities.

5. Safety Control Measures for Personal Data
The Company shall take the necessary and appropriate measures to ensure the proper and careful control of personal data retained by the Company and to protect personal data from any unauthorized access to, or loss, falsification, leakage, or disclosure, and so forth.

6. Outsourced Handling of Personal Data
The Company may contract with an external entity to handle the personal data retained by the Company. In this event, the Company shall select an entity that takes appropriate and sufficient actions to protect personal information and shall exercise the necessary and appropriate supervision of the entity.

7. Inquiries about Personal Information
Please address the Request for Disclosure of personal data retained by the Company, and any comments and inquiries concerning the Policy and the Company’s handling of personal information, to the following.

8. Procedures for Disclosure and Correction of Personal Data Retained
The Company shall immediately take necessary action with respect to any request or claim (hereinafter collectively referred to as the “Request for Disclosure”) received from any personal information origin for any notice, disclosure and correction of the purpose of use, and discontinuation of use, and so forth of personal data (which means the personal data retained provided for in the Act on the Protection of Personal Information; the same shall apply hereinafter) retained by the Company. The actions shall follow procedures separately defined by the Company.

STUMP Co., Ltd. (Personal information disclosure, complaint, consultation counter)
TEL: 03-5962-7930 (representative) / E-mail: space_info@stump.ltd
107-0062 Minami Aoyama, Minato-ku, Tokyo 6-5-45
<< reception time >> 9:30 to 17:30

9. Revision of Policy
The Policy shall be timely reviewed and revised, in accordance with statutory requests and for further improvement in the protection of personal information.

©2024 STUMP Co., Ltd.